Spørgsmål og svar
På denne side kan du finde svar på generelle spørgsmål. Vær dog opmærksom på, at svarene er givet ud fra vores standard aftaler. Har du en specialaftale, er det naturligvis denne, der er gældende.
Vi forhandler ikke til privatpersoner, men henviser til vores store forhandlernetværk i form af de fleste trælaster og byggecentre i Danmark.
Varer i restordre
- Har du ikke accepteret restordre, og er varen i restordre, så skal du bestille varen igen.
- Har du accepteret restordre, og er varen i restordre, så sender vi varen så snart den kommer på lager – naturligvis uden ekstra fragtomkostninger for dig.
- Har du en vigtig ordre, har du mulighed for manuelt at vælge at acceptere restordre på denne ene ordre. Du skal blot kontakte vores salgskontor på tlf. 96455656 eller mail ordre@pn.dk.
Fragt i DK
- Vi sender med Danske Fragtmænd.
- Bestiller du under din fragtgrænse pålægger vi fragtomkostninger på 200 kr.
- Du kan se afsendelsesdatoen på din ordrebekræftelse, levering sker som hovedregel dagen efter afsendelse. Vi kan ikke sige noget om hvornår på dagen, da dette er op til Danske Fragtmænd.
- Ønsker du at få leveret dine varer på et bestemt tidspunkt – fx om morgenen, så er det muligt mod betaling. Kontakt salgskontoret for yderligere oplysninger. Find kontaktoplysninger her.
Ordreoprettelse og tilbud
- Hvis du bestiller dine varer på en hverdag inden kl. 12.00, bestræber vi os på at sende dig varerne samme dag.
- Har du brug for et tilbud på en større mængde varer, skal du kontakte en af vores sælgere. Find kontaktoplysninger her.
- Bestiller du med anbrud, altså et andet antal end hele æsker/kolli af en varer, vil der automatisk blive rettet op til hele æsker/kolli.
- Ønsker du at bestille med anbrud (andet antal end hele æsker/kolli), vil der blive lagt 20% oveni prisen og du skal give vores salgskontor besked, så vi kan rette manuelt i din ordre.
- Bestiller du via EDI og skriver en note med på din ordre, kommer den desværre ikke igennem til os. Men ring eller skriv til os, så sørger vi for at hjælpe dig.
Salgskontorets kontaktoplysninger: tlf. 96455656 eller mail ordre@pn.dk
Reklamationer
- Har du en reklamation til en vare, bedes du kontakte vores salgskontor eller en af vores sælgere. Find kontaktoplysninger her.
Returnering af varer
- Før du returnerer en varer, skal du kontakte vores salgskontor på tlf. 96455656 eller mail ordre@pn.dk, her vil du få oplyst et returnummer, som varerne skal mærkes med, når de sendes retur.
- Vores standardbetingelser for returnering af varer: Fragtomkostninger betales af køber og der opkræves 30% af fakturabeløbet, dog minimum 500 kr. til dækning af ekspeditions-omkostninger.
Lager- og ordrestatus
- Kontakt vores salgskontor på tlf. 96455656 eller mail ordre@pn.dk, hvis du har brug for hjælp til din ordre eller spørgsmål til lagerstatus på en vare.
Åbningstider og kontakt
- Salgskontorets åbningstider:
- Man-tors. kl. 08.00-14.00
- Fredag kl. 08.00-12.00.
- Spørgsmål og ordre er velkomne på ordre@pn.dk
- Find kontaktoplysninger her.